Cele mai frecvente intrebari

Intrebari frecvente ce ne sunt adresate.

Doresc sa modific comanda?

In cazul in care doriti sa modificati comanda va rugam sa ne contactati telefonic pentru stabilirea detaliilor.

Vreau sa modific adresa de livrare?

Modificarea adresei de livrare nu mai este posibila daca deja ati efectuat comanda si a comanda dumneavoastra a fost deja trimisa. Contactati-ne cat mai repede pentru a ne furniza adresa corecta si putem sa vedem ce mai putem face.

Pot sa primesc comanda in aceiasi zi?

Nu! Nu este posibil. Livrarea pe teritoriul Romaniei dureaza intre 2 si 4 zile.

Cat dureaza livrarea?

Trimitem comenzile dumneavoastra prin curierat rapid. Livrarea dureaza intre 2 si 4 zile.

Cum pot sa platesc?

Plata se poate face ramburs sau online.

Numerar / ramburs la primirea coletului.
Achitaţi contravaloarea comenzii la curier în momentul primirii coletului. In cazul în care nu sunteţi la adresa în momentul sosirii curierului, puteţi apela la o alta persoană pentru recepţionarea acestuia.

Plata online cu cardul.
Puteţi efectua plata online cu cardul dumneavoastră, în condiţii de siguranţă deplină.

Pot sa platesc cu cardul?

Da plata cu cardul este disponibila. Folosim serviciile Netopia Mobil Pay. Cardurile acceptate la plată sunt VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD si MAESTRO. In momentul în care selectaţi această metoda de plată, la apăsarea butonului veţi fi redirecţionat către o pagină securizată a procesatorului de plăţi unde trebuie să introduceţi datele cardului dumneavoastră. Deoarece datele dumneavoastră personale sunt confidenţiale, acestea sunt criptate şi vor fi procesate direct de catre banca emitentă a cardului şi nu sunt disponibile angajaţilor SC RIMARK PREST SRL sau oricaror altor persoane neautorizate.

Este plata cu cardul sigura?

Plata online cu cardul dumneavoastră se face în condiţii de siguranţă deplină prin procesatorul de plăţi online Netopia.

Plăţile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa şi MasterCard (Visa/Visa Electron şi MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizaţiile care asigură tranzacţiilor on-line acelaşi nivel de securitate ca celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

“3-D Secure” asigură în primul rand ca nici o informaţie legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăţi, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa şi MasterCard.

Este posibil sa inapoiez produsele?

Dacă eşti nemulţumit de produsele cumpărate on-line de la modaitalia.ro şi vrei să renunţi la cumpărare şi implicit să primeşti banii înapoi, poţi să aplici pentru procedura de retur a produselor în 14 zile, conform dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor.

Care sunt conditiile pentru returnarea produselor?

Dreptul de retur în 14 zile se adresează doar clienţilor care au achiziţionat produse online de pe site-ul www.modaitalia.ro. Clientul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţa, în termen de 14 zile, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, atât timp cât produsele sunt prezentate nedesfăcute, nedeteriorate si în ambalajul lor original.

Cine plateste returul produselor?

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Inca aveti o intrebare?

Va rugam contactati-ne pentru a raspunde la toate nelamuririle dumneavoastra.

Contacteaza-ne